tränat .. puh!

Haha, har redan en sjuk träningsvärk sen jag var på Body Pump för tre timmar sen. Det känns i axlarna att jag inte har styrketränat på hela sommaren.

Såg min underbara Zandra där genom fönstret, hon fick en slängpuss :) Åh vad jag saknar den sköna tjejen. Hon som alltid får mig på så bra humör, hon som alltid förstår vad man pratar om och hon som alltid ställer upp och är en sån där superbra vän som alla borde ha. Zandra jag tycker om dig så mycket!

Erik kommer hem om tre dagar. Åh vad jag längtar, det liksom spritter i hela kroppen när jag tänker på det, har inte träffat han på två veckor snart. Tyvärr så kommer vi inte hinna ses mer än några dagar men det är bra nog mycket bättre än ingenting. Ska njuta av den tiden tillsammans med honom!  (kärlek)  =)

Och Maria Revelj, förmodligen världens bästa Maria. Jag saknar dej altlid. Vi har haft så mycket bus för oss och betydligt mer kommer det bli, för jag känner oss två; galna :) Jag tycker om dig och det vet du :)

Nalu, Johanna, Anna, Emelie, Såfia, Cissan, Marina, och alla andra sötnosar kommer jag sakna som bara den i Norge! (eller Barcelona . . . . . . . ) Peace och en hel massa kärlek till er!
Och en stor blåbärspaj till världens bästa Karl Johan! tihi

Kommentarer
Postat av: zandrish

Jag tycker om dig också, och saknar dig som en tok! Hoppas vi ses på spinning ikväll!! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback