uppdate.

Jäklarns vad jag var skrivsugen idag då, :)
Måster bara berätta för er alla som läser att vi minsann ska på fjälltur imorn, jag Elin & Emma P. Vi ska bort mot Storlien och vara ute heela dagen på fjället, förmodligen kommer det regna men de ska bli skoj.
Bakgrunden för det här är att Elin och jag satt och snackade nu när vi var på familjehelg i Ö-vik i helgen (förövrigt mycket, mycket trevligt:) och planerade vad vi skulle göra i veckan eftersom vi båda två var lediga. som förslag fanns bland annat att gå på spa, träna, gå på jamtli(Elins idé..) och sen råkade jag säga "fjällvandra" högt, men det var nog inte en sån dum idé ändå. Nåja, vi får väl se hur det går. :)





Har jag nämnt att jag är K  Ä  R ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback