20/12

Hello!
Åh, har varit hemma ett par dagar och känt på Östersund.. det har toksnöat men lika snabbt har nästan all snö försvunnit tyvärr. Nu är det mest plask och halt ute.
Men det är skönt att vara hemma, mamma är så snäll och gör mat åt mig å grejer.. det är lyx!
Har käkat pepparkakor och lussebullar med Marielle idag, hon har mysigaste magen på väldigt länge! den 7 mars ser jag verkligen fram emot.
Snart kommer Elin hem och sen är det julafton!  Längtar jag också till!
Den 3dje åker jag och Erik till Stockholm, ska bo på tre olika hotell de tre nätterna vi är där, alla lyxhotell me go frukost :) sista natten ska vi ha bastu och jacuzzi på rummet!

Nu ska jag äta middag, mums!
Peace

Kommentarer
Postat av: Towa

åå fan va underbart med lite lyx =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback