godeftermiddag

hej!
ah, igår var det alltså juldan, vi skulle ut och efter att först haft lite panik över att jag inte hade varit på bolaget lugnade jag ner mig betydligt då mamma sa att vi hade sex cider i kylen, nalu sa att hon hade 3 liter vin och elin sa att jag skulle få smaka på hennes baileys.
mötte upp nalu vid bussen runt fyra-tiden, vi traskade hem och började dricka lite vin, provade kläder, pratade och lyssnade på musik, sen kom elin och erik och hon stressade runt medan erik spelade guitar hero.
sen åkte vi in till stan, mötte upp emma, emma och elin och ställde oss i olearys kön vid kvart-tjugo över åtta nångång. smart drag mr christer för knappt tio minuter senare var det ca 50 pers bakom oss. vi fick en orange lapp som betydde att vi var garanterad att komma in, och när vi väl var inne var det raka vägen till toaletten, fast vissa kissade ju i kön..
träffade cissan, towa, maria -riktigt kul, blev så himla glad över det! å millan, khalil, olle och säkert nån till som jag inte riktigt minns nu..
sen kände vi att det räckte vid tolv-tiden så världens snällaste mamma kom och hämtade mig, erik, elin och öö..markus...? nåja, det var riktigt skönt att komma hem och sova iallafall!
idag har vi gått en sväng på stan, käkade på kebab baren,erik köpte guitar hero 2, och sen drog vi hem efter ett tag.. hyfsat seg har jag varit idag! vi ska in på bio sen, ska kolla på Borat :)
Nåja, blev väldigt glad över att se er igår iallafall! (hoppas bara ni läser nu=) 

nu ska jag äta maaaaat, är superhungrig!
peace och stor kram!

Kommentarer
Postat av: mary

låter som om ni hade en bra kväll igår! det hade jag med. men just nu är jag så jäkla bakis så det finns inte. puss

Postat av: Towa

Åh tack detsamma Ida, att träffa dig är alltid kul för hela du lyser! Hoppas det blir fler gånger. puss

2006-12-27 @ 09:50:21
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback