Bilder från Johannas 20-års fest!



Hawaiifest hos Johanna!
Åh herregud vilken kväll det var, den 1 Juni-07 i Brunflo. Kommer jag alltid att minnas! Jag skrattade i princip hela kvällen, mådde så himla bra och hade allmänt ett mega smajl den kvällen.
Att få träffa Malin! Zandra!Lovisa!Nalu!Lisa!Mia(hur längesen va inte de liksom!) å inte minst Johanna! Å Helena, Sara, Erik och Emil och nåra av Lisas kompisar var också där. Sol hela dan å fina vänner. Skön kväll helt enkelt!Tusen tack mina kära vänner! och gode gud låt oss göra om det här, + några till närvarande.
Typ såhär ------>

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej.åhh vilka härliga bilder.. :) verkligen jätte synd att jag inte kunde vara där hos er! jag har de jätte bra. kommer vara här nere i en månad. sen kommer jag upp till norrland. kommer spendera en månad där uppe, innan jag drar till norge :D känns hur perfekt som helst, att få vara ledig hela juli !jag jobbar på en fabrik.. de är okej faktiskt. rätt slappt, än så länge..;) men du, är du ledig under Yran??? hörs nåt söt! puss

Postat av: Stina

Hej! Tack, ni får ha en bra helg ni med! Min dator klappade nästan ihop av alla bilder =) Kram!

2007-06-07 @ 11:27:37
URL: http://toxigirl.blogg.se
Postat av: Erik

härliga tider.. =)

2007-06-07 @ 16:08:42
Postat av: Maria

Fan va nice med hawai tema! Ses snart gullet!

2007-06-08 @ 01:13:32
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback