De måste gilla mig..

Blev stoppad idag igen! Andra gången på två veckor.  "grattis" sa polisen som ville se mitt körkort, för det var tydligen ovanligt att man blir stoppad så ofta.
Men nu räcker det på ett tag va, blir ju så fruktansvärt nervös.. även fast jag vet att inte har gjort något fel. Kör faktiskt alltid lagligt och försiktigt.
Dock funkade inte parkeringslysena på mammas bil men polisen var snäll, istället för att genomgå en kontrollbesiktning nån månad innan den "vanliga" besiktningen så fick jag i hemläxa att fixa lysena, eller ja, jag och jag.. det där tar morfar hand om lätt som en plätt.
Tänkte smita in på en fika hos Zandrish men hon skulle jobba till halv sex, och Malin hade sin rast medan jag var ute på promenad med Elin, Emma, Iris och Julia, så henne får jag förhoppningsvis träffa på måndag. De är förresten påväg ner till Borlänge nu för peace&love festivalen. Elin, Emma & Emma..(P och JC) 
Annars då.. jag har ju "semester" nu men vet inte riktigt hur jag ska bete mig, har ätit glass och vilat i soffan mer kan jag väl inte göra. Solen skiner ju inte så bada kan man inte göra. Hellre sitta vid datorn isåfall :)
Imorn bär det av till Sandö, har fixat allt så det känns bra. Och sen är jag hundvakt på lör-sön. Börjar jobba på torsdag 9.00.  Och nästa söndag konfimerar sig Linnea, gud hon är så duktig.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag minns inte hur mycke de va, men typ 10% kanske? Jag är faktiskt ganska sugen, har ju aldrig varit på pass så de vore kul att testa.

Postat av: Johan

tur att du har skrivit en emma-guide förut i din blogg så man vet vilken emma du menar.

2007-06-28 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback