solen

Erik har åkt hem så nu är de rätt tomt här. Fast Emma, Elin och Iris är ju kvar förstås.
Har varit mycket korttagning de senaste dygnet, lägger upp fler bilder i veckan! Från Johannas 20års fest (åh vad roligt det var!) Skrattade hela kvällen, var så skönt att träffa alla igen.


image317




Å vi har ätit middag ute i gräset. Först sprang vi på en grusväg inne i skogen med Iris utan koppel och sen lagade vi mat, vitlöksbröd till förrätt, kebabkött i pitabröd -jag åt quorn, ruccola, körsbärstomater, guacamole, keso, vitlökssås och turkisk yoghurt med flytande honung till första efterrätt och nu står Emmas rabarberpaj i ugnen.
Sen ska vi ner till volleyboll planen och spela lite. Men nu måste jag faktiskt ut i solen, bye!


-------------------------------------------uppdatering.

Fick mina naglar målade härligt rosa-rött av Emma, sen gick vi på statoil och köpte äkta sommarglass och hyrde film. Sen kom Linnea hem (äntligen!) å Jullan förstås. Å nu har vi precis mumsat rabarberpaj.

 
image322


 Elin skriver listor

  Iris myser hos Elin

Nu ska jag läsa vidare på Emmas resedagbok (schlemm)
Take care!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Ida
Det ser så härligt ut på bilderna. Hoppas du har det fantastiskt bra.
Stor kram / pappa

2007-06-03 @ 17:29:34
Postat av: hanna

å... rabarberpaj. DET är gott... fina naglar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback