härlig kväll :)

Två inlägg på en dag, det är inte dåligt minsann :)
Förut åkte jag och Erik upp till Ullådalen och jag tog ett kvällsdopp i ån, hur skönt som helst i vattnen, dock väääldigt irreterande med alla "sandmyan" eller vad dom nu hette, jag kallar det bara för mygg & knott :)
Sen åkte vi hem och såg den otroliga andra halvleken av sverige-england, sen kom mamma och då gick hon och jag en kvällspromenad efter straffarna som sverige tyvärr förlorade. Jätteskönt att iaf få komma ut och gå i värmen som är även fast klockan är efter nio.. sen har vi gjort fruktsallad med vaniljyoghurt till kvällsfika, gott!
Har suttit och kollat ut på sjön också, några som försöker åka vattenskidor men det går inte så bra, men efter många försök så hör man att de jublar iaf och sen står han upp på skidorna, bra jobbat! :)
Imorn ska vi bestiga åreskutan, kolla igenom rean på hanson & sen blir det nog middag på dahlboms i kvällssolen, härligt!
Nu ska jag gå och lägga mig, kommer sova så gott inatt!

Efter lite styrketräning på gymmet satte jag mig i solen och vilade imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback