morgonpromenad


Haha, får man egentligen kalla de för morgonpromenad när man går ut vid halv tolv? :)
Har iaf varit ute på en runda med Ella, så himla skönt sätt att vakna till på åsså blir man sådär härligt hungrig lagom till man kommer hem, imorse var de så lyxigt att Erik hade dukat upp hela bordet fullt med frukost när jag kom hem :)
Iaf, så har jag en runda som jag brukar gå och den är mestadels rakt fram, förutom en låång uppförsbacke som jag blir alldeles svettig av, men passande nog finns det här vattenröret som man kan dricka ur och de ligger precis när man har gått uppför hela backen. Så det stannar jag alltid och dricker ur!
Nu har jag druckit kaffe och kollat lite bloggar, så himla skönt att ta det lite lugnt efter frukosten. Men jag skulle gärna vilja ha fler bloggar att läsa! Skriv gärna in eran bloggadress i kommentarsfältet så kan jag kika in där :)
Funderar på om jag ska gå upp på jobbet och träna lite kanske!
Sen ska jag packa inför göteborg och kanske skriva en shoppinglista, jag är så sjukt shoppingsugen nu!

På torsdag kommer Elin, Maria & Sofia hem! =D

Kommentarer
Postat av: pappa

Det är så härligt att du börjat skriva i din blogg igen, Ida. Jag har längtat efter att läsa den.

Kram/Pappa

2009-05-19 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback