Våran lägenhet



(tryck på bilderna så blir de stora)

Tänkte jag skulle visa er lite hur våran lägenhet ser ut! Vi väntar på en drömsoffa som vi har beställt och till dess har vi en liten tvåsits-skinnsoffa. Vi hade tur att det var nytapetserat med en fondvägg i sovrummet och en i vardagsrummet.

Bullarna finns i frysen och kaffet går snabbt att göra, så nu väntar vi bara på besök! :)




Idag blir det en rätt lugn dag, har nyss varit och tränat (gymmet ligger ju bara ca 30sek härifrån) och nu tänkte jag slappa lite i soffan, ikväll ska vi på hejdå-fest till Jonny som flyttar till Oslo snart. Imorgon blir det nog också en slappardag och på måndag börjar jag jobba igen! Sen åker vi till Sundsvall och Ikea nästa helg, ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad fint.. =) hör av mig när jag börjar nära mig åre ;) Kram på dej vännen!

Postat av: Cilla

Vilken mysig lgh ni har fått tag i ser det ut som =) Ska ta o försöka lura med mig Johan någon helgdag när jag ska hem på praktik.. Börjar praktiken 20 sep. så det är snart =) men först väntar en tur till grekland =) kramar

2010-08-28 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback