Fredag

I helgen är det ett stort träningsevent nere på Holiday Club som heter Workout Åre dit det kommer många kända instruktörer och träningssugna deltagare. Dock så kostar det 695:- för en dag, men då får man också gå på så många pass man orkar, och det börjar med yoga tidigt på morgonen och sen fortsätter det hela dagen fram till 18-tiden nånting tror jag. Vi som jobbar på Golds får 10% rabatt men det blir ändå ganska mycket pengar så jag tror inte att jag ska gå. Har inte helt bestämt mig än men om jag ska gå så blir det imorgon. För imorrn eftermiddag kommer Madde och Anna hit på besök så på söndag ska vi cykla downhill är det tänkt! Jag längtar så himla mycket efter att cykla, tror inte att det kommer bli så många dagar i sommar så de dagar det väl blir ska jag verkligen ta tillvara på!
Igår morse gick jag och några kompisar en morgonpromenad runt totthummeln och för dom som inte har gått där kan jag berätta att det är rakt upp på fjället! Lååång och brant uppförsbacke tills stigen som vi gick på vände och istället blev en brant nerförsbacke med hala rötter och stenar. Det var en upplevelse! Och idag har jag sån träningsvärk i benen.. dessutom har jag lyckas sträcka mitt vänstra knäveck, haha..
Idag jobbar jag faktiskt bara mellan 8-11 och sen ska jag träna, efter det ska jag och Erik ner och bada och basta på Holiday Club, passar bra en dag som denna då det bara regnar ute ändå.

Ska ta och lägga in lite bilder sen också så blir det ännu roligare att kolla in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback