frihet.

 Skytten trivs bäst utan begränsningar, på resande fot eller ute i det fria

Behövde läsa lite om mitt stjärntecken och försöka förstå mig på mig själv lite mer. Känns lite bättre när jag har läst igenom det jag funnit än så länge, det är väldigt mycket som stämmer och kommer igen på olika hemsidor. Intressant och framförallt; sant.
bland annat har vi skyttar en längtan efter personlig frihet som ibland kan bli så stor att vi inte låter någonting annat gå före.

Jupiter, expansion, öppenhet, frihet, rymd, resa, filosofi, optimism, häst och metallen tenn.
Dessa är nyckelorden i mitt stjärntecken. 
 


Det är naturligt för Skytten att tänka positivt och att försöka förstå meningen med allt som händer.
I grunden tror du alla om gott och skulle aldrig medvetet såra någon



FISKARNA och du slår er ofta ihop, ni har liknande syn på världen och samma intressen. Men ni är båda slarviga och tar dagen som den kommer, så ert hem kan vara rena bombnedslaget.
Känslorna mellan er är det dock inget fel på!

Det här är till erik eftersom han är fisk.  precis som det brukar bli när vi bor tillsammans ligger det kläder och prylar överallt .




Jag är så less nu... vill egentligen bara gråta för att det stormblåser ute, elin är på jobbet och erik sover. men han och jag ska äta tacos ikväll, jag har träffat elin idag och hon var lika fin som vanligt.
och dessutom är det mindre än två veckor kvar i den här blåsiga & regniga staden,
har tänkt på thailand i flera dagar nu, tror jag skulle passa så bra där. skulle vara fint att åka dit och leva ett skönt, varmt liv med flera upplevelser. får bli så inom en snar framtid helt enkelt.
annars ser jag en digitalkamera framför mig. det är en nödvändighet när man har så många vackra människor omkring sig. vädret är också värt att fota.
sthlm, julrea hotell vin middag relaxavdelningen mys.
dessa saker jag funderar på för tillfället.. och förstås resan hem som jag längtar ihjäl mig till.

Nåja nu har jag lärt mig lite mer, känns lite bättre nu.
och erik har vaknat.

Kommentarer
Postat av: Towa

Vi ses i Thailand Ida =)

Postat av: Suss

Hej hej Ida!
Ska du iväg till thailand?? "Det är naturligt för Skytten att tänka positivt och att försöka förstå meningen med allt som händer." - Det verkar stämma in på dig! Och förresten är jag fisk :)
Hoppas du har det bra!
Kram

2006-12-05 @ 14:30:37
URL: http://www.rufsig.blogg.se
Postat av: Monkis

Hey darlingen!
Hur har du det? Haha, tænka sig att vi stannar hær i Norge. Ænda till maj ær planen. Sen blir d australien :D
Hørde du om Mias sjuka sammatræffande med killarna som bor dær vid oss? hur tokigt som helst. Har ett kort på dig i mitt rum, så jag tænkte från Stoffe om han kænner igen dig ;) Puss gullet.

2006-12-07 @ 17:36:00
Postat av: Maria

Ida, du var aldrig vid datorn igår kväll.. ska vi göra ett nytt försök? puss

2006-12-07 @ 18:52:33
Postat av: Towa

Vi åker i februari för att resa runt =) har du planerat någonting för att resa? kram

2006-12-08 @ 10:29:47
URL: http://nogg.se/towa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback