Torsdag.

Dags för uppdatering.
Big brother haugesund lever vidare! från början var vi fyra, sen blev vi tre, sen fyra igen, sen fem och nu är vi alltså sex personer. alla var nånstans att sova och kylskåpet är fullt då och då. man får inte låsa dörren när man borstar tänderna och igår städade jag hela lägenheten.
tog en sjukanmälan igår, låg framför tv:n och datorn och kollade på film. jag hatar mensvärk! efter cirka fem timmar började jag sakta röra på mig, blev glad av att mamma, linnea & johan ringde :) tog en promenad, gick och solade, handlade och tog sen på mig mp3n, fram med dammsugarn och städa, diska och hänga tvätt. skönt att fixa allt sånt!
Jag blir glad av människor jag tycker om. Saknad är ett annat ord för kärlek;
Zandra saknar jag massor nu under hösten, längtan efter pratstunder med te, om minnen och allvar, om livet och ibland ingenting speciellt. Hon är en sån där som jag aldrig vill tappa bort.
Marina, när vi tar långa promenader och pratar om allt möjligt blir det ofta problemlösningar och skratt,  man rensar hjärnan, vilket är väldigt välbehövligt och känner hur himla värdefull hon är.
Maria Revelj en kvinna i en klass för sig själv :) Finns så mycket vi kommer vara med om tillsammans och jag bara längtar tills jag får se henne igen!
Nalu, nalu, nalu.. mina drömmars kvinna, ingen är som du nalu. ibland får jag en nalu & idaho känsla då jag bara ler för mig själv och tänker tillbaks på allt vi har gjort, roligaste kan vara den stora ringen på roskilde, eller hur!?... :)

oj.... nu kom emma och berättade att oskars pappa dog igår...
Känner inte riktigt för att skriva mer nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej vännen! Åh vad jag saknar dig också. Det är så mycket som händer.. Men det är inte länge tills du kommer hit en stund innan du åker vidare =)
Tråkigt att höra om Orkars pappa =/
Ta hand om dig! Vi hörs snart. PUSS!

Postat av: Towa

Ida - hela du utstrålar glädje när man ser eller läser det du skriver! Jag diggar dig/ Towis

2006-10-12 @ 18:13:29
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback