glad påsk.


Sånt här roade vi oss med på stränderna när rastlösheten blev för stor och snorklingen blev vardaglig. (öh, som att den skulle kunna bli det? =)
Visst blir man glad av dom här bilderna! Jag skrattade så mycket när jag tog korten!

Annars.. sitter jag på blocket och kollar på ipods, väntar på att administrationen på tradera ska svara på mina inloggnings uppgifter så ska jag köpa lite smycken där sen. Har beställt en SONY VAIO också, den kanske kommer idag! Hoppas hoppas hoppas!

Ikväll åker jag till Tannsjön och myser! Imorn drar vi till Åre för att fira påsk, shit vad tiden går fort!
men först ska jag på hälsoundersökning här i Lit, ska kolla blodtryck, ekg(eller vad det heter..) och lite sånt, har som ett tryck över bröstet och ibland gör det ont när jag andas, hon jag pratade med sa att det är förmodligen stress och inget allvarligt men det är lika bra att göra en koll!

Det är fruktansvärt kallt hemma hos oss! Och det blåser rejält där ute, Jullan blir jätterädd och vill bara vara nära en hela tiden, världens mysigaste och finaste hund!

Fikade med Zandra & Maria igår och gick en sväng på stan med Nalu, så trevligt att träffa er!!
Förresten, Promoe den 13(?) nästa fredag iaf! på Oleary's! Stor förfest alla välkomna! =)

Stor kram till er! Och GLAD PÅSK!
ida.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nästa fredag blir det fest ;)

Postat av: Towa

Underbara bilder!!!! Jo vi hamnar latt pa partystallen vi, men vi njuter av det ocksa, traffar otroligt harliga manniskor. Vi har ju varit i Kambodja och Malaysia mer hinner vi nog inte, aker hem forsta Maj. Och har i Thailand har vi bara vart i Phi Phi, Phuket och Koh Samui. Maste hinna fler stallen i detta vackra land. Men svensk var lockar, och sommaren komemr bli underbar i ar. Vad gor du nu nar du ar hemma, tar det lugnt eller soker du jobb infor sommaren eller blir det arbetsfritt?? Kram

2007-04-05 @ 17:39:02
Postat av: emmi

Hej! Fräna bilder! :) Jag har läst lite om blodproppar, typ vad som kan orsaka dom osv... men kommer att läsa mer om sjuksomar och läkemedel nästa termin. Varför undrar du? PUSS

2007-04-05 @ 22:31:30
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: nalu

ida, du är så bra! kärlek!

2007-04-06 @ 09:43:28
Postat av: emmi

Ja, jag får nog göra lite mer som du och slänga in fler bilder! Det är roligt :D

Ja, jag kände lite lika när jag flög till NZ. Då hade vi stödstrumpor som världens tanter! Tror inte att du ligger i någon egentlig riskzoon, om du inte har blodproppar i släkten, inte motionerar eller äter dålig mat (fel fett, högt kolesterol). Som jag förstår är det sånt som ökar risken. +om man har högt blodtryck. :) Hoppas att du mår bra!!

KRAM!

2007-04-06 @ 14:29:35
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: emmi

NÄmen! Jag svarade ju inte på allt du skrev :) Jag åker ner till Linköping på tisdag igen... GLAD PÅSK på dig också! :) Puss

2007-04-06 @ 14:54:21
URL: http://emilieto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback