Blåbärsplockning

Idag har Isabelle och jag varit ute i blåbärsskogen och härjat. Först i Ullådalen och sen i Björnen. Vi plockade runt en halvliter blåbär var, det ni! Sen svängde vi förbi hos henne och hämtade VAIOn, sen ner på ica och handla lite och vidare upp till mig där vi lagade utsökt middag. Blev klyftpotatis, nuggets, salla och den urgoda kesoröran. Till efterrätt blev det glass med Isabelles egna kolasås (mkt god!) samt Africalikör, lyx!









Nu har jag mycket energi så det blir till att diska, plocka ihop tvätten och ta en långdusch.

Vill bara att hela världen ska veta hur K Ä R jag är i Erik Hagström!

Kommentarer
Postat av: Sofy

Ja Ida, jag kan inte annat säga att jag tycker om dig så mycket. Och att du och Erik är i toppen på sötaste paret ever! :) puss

2007-08-03 @ 23:46:24
Postat av: emma

en gammal bonkabil! den 25 smäller de igen. ska ni vara med och knöka en bil så som den på bilden?

2007-08-04 @ 00:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback