chokladkakspepparkakan

44630-544
Igår bakade jag en chokladkaka åt Erik, fast det ser mest ut som en jätte pepparkaka :)


Och dag hände det som jag aldrig trodde skulle hända, jag införskaffade ett par såna här skor.. På ICA för 79:- dessutom. Men jag hoppas de hjälper mot mina tjugo skavsår & blåsor jag har på fötterna.

Blev ingen ledig dag för oss idag då Erik blev inrigd till jobbet vid fyra-tiden, så jag har tvättat och solat på balkongen, så skönt med solsken. Nu ska jag hämta sista tvätten se gå ner via Apoteket till Holiday och hälsa på Isabelle. Imorgon är jag nog inställd på att plocka blåbär.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha, jag ska springa bort till schemat på en gång! Så jag är redo med besked om blåbärsplockningen när du kommer hit. Ses snart. Har sparat en rabarberpingvinstång till dig. Kram

2007-08-02 @ 18:44:55
Postat av: Isabelle

Förresten du Ida, jag är impad av din kaka. hur kan den vara så jämn, de finns ju inte så stora pepparkakshjärtan?

Postat av: emma

oj oj oj, de trodde jag aldrig. att du skulle skaffa ett par sånna skor! coolt. synd bara att dom är så sköna eftersom dom är så fula så man knappt vågar visa sej i dom.. vill du cykla ner för skutan med mej, elin och wide nåndag förresten?

2007-08-02 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback