Dagen

Tjena! Idag har jag varit inne hela dagen, rätt skönt faktiskt. Har inte gjort så mycket annat än suttit vid datorn, käkat en sväng och fotat lite kläder som Erik har hjälpt mig med, och nu ligger de minsann uppe på blocket, går riktigt bra än så länge :) Skönt att bli av med lite gammalt och få in lite nytt förhoppningsvis.
Idag har jag varit hemma hela dagen och igår gick jag hem efter bara en timme på jobbet. Vet inte vad det är men sen i förrgår typ efter lunch har jag haft konstigt ont i magen, precis som när man är magsjuk fast lite lindrigare och det faktum (tack och lov) att jag inte spyr. Men idag när jag har legat i sängen med datorn i knäet hela dan så känns de mycket bättre och jag funderar på en sväng på Jocks senare ikväll, får se.
Alldeles nyss stekte jag korv och kokade makaroner åt Erik som låg och sov, han vart väldigt nöjd och jag blev ganska stolt faktiskt för jag har typ aldrig stekt korv, inte så konstigt faktiskt. (hallå, ni vet väl att jag är vegetarian? :)
En stor familj svalor har byggt bo alldeles ovanför vårat stora vardagsrumsfönster och igår satt vi och tittade på dem ganska länge men idag verkar de försvunna, väldigt konstigt.
Cissan, jag ska posta ditt brev snart, snart! =)
Elin är snart i London och Johan & Emma är i Grekland, och här i Åre blåser det som tusan.. aavundsjuk!
Någon som vet nåt om "jobb på vägen", ni vet sånt där som ungdomar brukar göra för att tjäna pengar, ganska ofta i Stockholm tror jag det brukar vara.. ?

Tack för idag! På återseende
och en stor kram förstås!
Ida

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha va gulligt av dig! Hur mår din mage idag? Så bra så du vill beställa kläder snart? :)

Postat av: Maria

HallO! jag kommer hem på söndag=)

2007-08-17 @ 12:05:13
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback