Dahlboms

Igår gjorde jag förresten min sista dag på Holiday, jag behöver inte skriva hur skönt det känns va? :) Har lovat mig själv att aldrig mer jobba med städning, inte i Sverige iallafall. För övrigt så söker vi Norgejobb som galningar, och det ska nog ordna sig det med. Om det inte gör det hittar jag på nåt annat, känner faktiskt för att stanna i Östersund under hösten men det är ju inte så kul när jag varken har jobb eller lägenhet. Nåväl, det får bli som det blir.
Idag har jag legat inne med datorn i knäet hela dan, det har ju varit 7-8 grader ute dvs inte speciellt lockande att gå ut. Tänkte gå ner på Apoteket och låta dem lukta på min aco-handkräm för den luktar skumt men det får bli imorgon istället. Längtar tills jag ska klippa mig också! Har inte beställt tid ännu men jag hoppas det blir av i veckan, har aldrig längtat såhär mycket efter en klippning :) Har glömt att berätta, i lördags var vi ut! Jag bestämde mig på dan efter att jag pratade med Elin och hon sa att både hon och Emma skulle ut (+ 30 pers till från Ånn såklart eftersom det var Bonka) Så då blev jag jättepepp och tog ett glas vin efter jobbet men sen blev både jag och Erik så trötta så vi somnade runt nio tiden, vaknade av att både Elin & Emma ringde och hade skoj på Tottebo men då hade jag verkligen ingen lust att gå ut. Men Johnny & Kalle pushade Erik att gå ut så efter en dusch och Slagsmålsklubben på högsta volym traskade vi ner med en öl/cider i handen mot Dahlboms. Där var det smockfullt med folk! Vi hade tur som kom in! Träffade Elin, Emma, Petter, Anna och massa andra folk där, hade skitkul verkligen, det var riktigt skoj. Tyvärr hann vi bara va där lite mer än en timme eftersom vi kom ner så sent. Efter stängning hittade jag den obligatoriska hundringen, haha :) Sen gick vi den låånga uppförsbacken hem till oss medan Elin pladdrade på "åh! nu kan ju ni kalla mej för tjejen med guldskorna!" "nä förresten, nu kan ni ju kalla mej för tjejen med guldskorna och den gudomliga kappan!" osv osv osv... Det var en lång väg hem kan jag säga! Rätt tungt att kliva upp i söndags men Erik gick också upp tidigt för han var ute hela dan och cyklade downhill. Sen bjöd Isabelle på utsökt middag med efterrätt och jag slumrade till där en timma efter maten, så skönt. Sen gav jag Erik helkroppsmassage när vi kom hem för han började få träningsvärk, stackarn.
Nä, nu ska jag bege mig mot Jocks där det är Body Pump kl. 18, skoj!

 
(Emma,hoppas det var okej
att jag lånade de här bilderna av dig)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hurru, kan inte du bo hemma ett tag? kommer du hem ngot snart, jag saknar dig och du har juh ite set mitt hår än!!!

2007-08-27 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback