Kul på Boda Borg

Här kommer lite bilder från när vi var på Boda Borg förra veckan.
Såklart var det tjejerna mot killarna som gällde och i mitt lag var det Isabelle, Marie och Frida.


Killarnas lag bestod av Erik, Kalle, Johnny och Mikkel.


Vi fick mycket hjälp av Marie som hade varit där "under alla år", så vi klarade många banor. Min favorit bana var "sport", och den där man skulle leka råtta, trots att vi kröp i trånga utrymmen där jag egentligen borde fått panik, men det gick jättebra!


Här tog vi en liten paus inne på en svart bana medan vi koncentrerade oss, på vad tänker jag inte säga... =)



Efteråt var vi alla mycket trötta och svettiga. Tyvärr hade det varit jättefint och soligt ute den
dagen medans vi sprang och ålade oss på äckliga golv, men det var det värt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Östersunds Boda Borg nästa? ;)

2007-08-27 @ 10:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback