Lugg??

Kom nyss hem från Body Balance, åh jag skulle kunna bosätta mig på Jocks, det är väl ändå ett härligt ställe. Är skitsugen på att införskaffa lite nya träningskläder, kanske måste gå ner på peak rean imorn om den fortfarande håller på, annars ska jag kolla in adidas kollektionen, better bodies däremot blev jag väldigt besviken på då den var väldigt ofärgglad och tråkig. Har kikat runt på H&M's internetshop hela dagen och där har dom ett riktigt fint träningslinne i grönt som jag har lagt i min önskelista.

Förresten, haha, trodde aldrig att jag ens skulle börja fundera på det.. men nu har jag börjat tänka tankar om att klippa lugg... Vad tror ni?

Jag har tid hos Lina på torsdag kl.11



image682
Den här tjejen har numera kolsvart hår och snart rosa eller blått underhår!

Kommentarer
Postat av: ICIA

fint hår =)

Postat av: Sara

Lugg är snyggt! Kör på det:)

2007-08-28 @ 21:29:01
URL: http://Sarak.webblogg.se
Postat av: Linnea

Det blir nog rosa underhår först =D

2007-08-30 @ 17:36:24
Postat av: emmi

Jag tror absolut på lugg för din del :D

2007-08-30 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback