magen..

Tja!
Var hos doktorn igår och tog lite prover, han konstaterade att jag hade en virus infektion i magen. Väldigt skönt att få reda på vad det var för nånting, tyvärr hjälper inga mediciner eller någon speciell kost, utan det är bara att vänta ut det hela. Känns bättre idag iallafall, men det är säkert för att jag har sjukanmält mig från jobbet över helgen. När jag går tillbaks dit tror jag att magvärken kommer tillbaka. Fan, att man inte bara kan få göra sånt man tycker om och framför allt mår bra av! Det betyder ju inte att man bara är hemma och slappar utan det finns ju faktiskt jobb man kan trivas på. Finns så många olika utbildningar också, har inte börjat fundera på nåt sånt än men när eller om jag ska plugga vidare tror jag absolut att jag kommer hitta nåt som jag verkligen vill hålla på med när jag blir äldre.
Klädförsäljningen går bra, betydligt bättre än väntat faktiskt, kul!

Å nu har jag nyss gjort scones och frukost på sängen till mig och Erik, nu ska vi bara lana lite till och sen sätta igång med storstädning, shit det behövs här i våran lägenhet, kläder överallt :)
Det är en enormt spännande tid nu fram till 15.52!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hurru, om du inte jobbar i helgen, kan inte jag komma å hälsa på då? kanske mamma vill hänga med oxå (jippie.)

2007-08-17 @ 14:37:00
Postat av: Pappa

Ida, det kan vara bra att vänta med att utbilda sig tills man vet bättre vad som är kul. Om man får in en fot på nåt företag så kan man begära tjänstledigt för att plugga om man vill vidarutbilda sig inom det jobbet. Hoppas du blir bättre i magen. Kram7 Pappa

2007-08-17 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback