Onsdag

Haft den bästa dagen på jobbet idag, gud så skönt att man kan ha såna dagar där också... Väldigt lungt och skönt och mycket roliga pratstunder har det blivit iallafall. 
Va förbi Jocks en sväng nu och blev positivt överraskad att de har 1månads medlemskap, det är ju helt perfekt för mig. Jäklar vad skönt att börja träna igen, har saknat alla roliga pass som bara den.
Annars händer inte mycket, börjar tycka de är rätt tråkigt här faktiskt, jag är så långt ifrån alla vänner och familjen. + att jobbet inte är speciellt givande. Men de gjorde mycket att jag hade en bra dag på jobbet idag, då känns de lite bättre. Och inatt sov jag så bra.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: elin

meeen kom hem då! jag saknar dej

Postat av: Isabelle

Jag vill också bli duktig och börja träna. usch, synd att man har en så högt utvecklad latsida bara haha

2007-08-01 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback