Söndag

Idag känns det inte som söndag, snarare onsdag eller torsdag. Det är inte lätt att hålla reda på vilken dag det är här, men samtidigt känns det som de inte spelar så stor roll heller.
Jag jobbar imorn och sen är jag ledig resten av veckan, tänkte åka hem, till hammerdal och mysa lite, fira Emil som fyller 20 på fredag och sen till Marielle på lördag, det ska bli skoj! Kanske hinner med en utgång också, jag tror jag vet nån som alltid är på :) (hrm, nalu?)
Mamma, Elin och Linnea hade varit på Liseberg igår, lyllos dem! 
Nä nu ska jag ta och bege mig till Jocks, känns så otroligt skönt att vara där och träna, det är som ett andra hem, eller ja typ fjärde eller femte hem för mig, jag har ganska många :)

Sköt om er! 

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Jag jobbar måndag, torsdag,fredag och söndag.
Så ja jag läste att du ska hem...
Då kan vi ses ju =)
Nu slutar jag snart =).. bara natten kan komma..
Puss

Postat av: nalu

haha, ja e alltid på! imorrn blir de fest för ja jobbar min sista dag på det här stället FÖR GOTT! yeey! saknar dej!

2007-08-07 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback