Today

Jag hänger mest på blocket, i love att kolla på kläder där, det är skitkul! Hittar endel grejer, just nu är jag väldigt inne på klänningar, eller skinnjackor men de är ju så hutlöst dyra.. Är så shoppingsugen så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. längtar tills på torsdag då jag ska få gå på stan med Elin & Linnea! Ska in till Lina också och klippa mig och kanske göra håret i nån snygg färg.. kan inte ni komma med lite förslag på vad jag skulle kunna göra?? Lugg känns inte aktuellt iaf...
Idag har jag jobbat,väldigt lungt på holiday just nu. De som jag jobbade med satt och pratade ryska & polska med varann, kul jobb. Men sen kom Erik och hämtade mig, Emil kom också förbi hemma hos oss på lite fika. Sen drog jag på Body Balance fast jag helst ville sova men det är ju så fruktansvärt roligt och skönt att vara på Jocks! När jag kom hem hade Erik redan hängt upp den sista tvätten som han har hållt på med hela dan och sen beställde vi mat från Broken och åt framför Simpsons med lyxglass till efterrätt, riktigt nice!
Men nu ska vi hoppa ner i badet, byebye!

Imorn ska jag tydligen på Boda Borg, gulp..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha boda borg kommer bli toppen! Jag har lite viktiga ledtrådar och tips att berätta om. Men de tar vi på teamsnacket imorgon! Sov gott. KRam

Postat av: Emelie

åhh. riktigt avis på Broken maten :P skulle jag också vilja haft just nu!! hur længe blir du kvar på holiday?? hoppas allt ær bra! PUSS

2007-08-23 @ 16:08:08
URL: http://emelielindberg.blogg.se
Postat av: Towa

Man får gosa ner sig med vad man vill =) Det var bara ett skämt, men mest för att tydliggöra att man lika gärna kan äta sina favvochips än att köpa dubbelt så dyra och bara hälften så många och tro att dom är nyttiga. =)

2007-08-24 @ 11:12:31
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback