solsken

idag skiner solen! åh det är varmt och skönt, känns som de va längesen!
Igår morse när jag vaknade kände jag mig riktigt sjuk, febrig och ont i halsen men gick ändå ner på jobbet för att se hur de funkade. men vi lunch kändes det inte bra längre så då tog jag istället tillfället att åka med Isabelle & Kalle till Lit och få lite ompyssling av mamma, och det har jag verkligen fått :) först fick jag blåbärsbullar, sen vilade jag en stund, sen kollade Linnea och jag på Simpsons och efter de åkte jag in till stan och överraskade Nalu & Emelie :) Sen hem igen, skjutsa mamma och hennes kompisar som skulle ut på "ströget" som mamma så fint sa när jag frågade var dom skulle, haha. Gick till Towa på förfest, träffade Malin & Fredrik en sväng på stan och sen gick vi ner på stråket, jag och Cissan träffade massa folk, de va skoj! Sen åkte jag hem och sov väldigt skönt. Men imorse ringde mamma sjukvårdsupplysningen för nu måste jag få bort min mega blåsa (jag har kort på den men jag tror inte ni vill se, haha) så jag har suttit i vattenbad för att få bort mitt compeed plåster och nu har jag en bomullstuss med alsolsprit på där. Och på tre andra ställen på kroppen, huva hela jag är infekterad.
Men nu hoppas jag att det blir bättre! Kryckorna står här bredvid mig också, de är asskönt att använda dom så man kan avbelasta benen, har sjuk träningsvärk i ena benet efter igår.
Men nog om mig nu.
Nu är det yranveckan och jag tror har bestämt mig för att gå torsdag&fredag! Och imorn kanske de blir middag på stråket för att fira min och Eriks ettårsdag, wohoo :)

Har legat ute i solen hela dan idag, nice!

Kommentarer
Postat av: Towa

Haha ja visst var dom fina =) Kul att se dig igår, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback