Iris Maräng


44630-411


Halloj! Är hundvakt i helgen medan Iris(hunden) matte är på peace & love och roar sig. Lars W var tydligen hemlig artist där ikväll, vad tråkigt för dem :)
Här är iaf jag och Iris ute på promenad i solskenet idag!
Sen kom Maria och hälsade på medan jag låg ute och solade, hon undrade om jag ville hänga med till Österåsen och hälsa på Anna & Örjan, och det är väl klart man vill det! Väldigt trevligt att träffas igen.
Och så fort mamma kommit hem från sin löprunda blir det middag och sen bingo i Häggenås, bingo is the shit! Eller som Ebba skulle sagt; Bingo är det nya randigt!  =)




För övrigt är det den här mannen jag drömmer om och längtar efter på dagarna!
44630-416

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback