malaysia.

Tjao!
jag som e segast i varlden pa att uppdatera min blogg. men det ar inte lika latt tillgangligt har som hemma.
nu sitter vi i mersing, pa vag ut till annu en paradiso, igar akte vi fran harliga perhentian islands och nu ska vi ut till tioman. robinson-on tengah ligger ocksa dar ute sa om det inte ar allt for dyrt tar vi oss nog en svang dit med!
sen ska vi till singapore for att formodligen flyga till bangkok och darifran buss till ko samet, ko chang och sen ar det hem! langtar hem nu, ska bli skont att bada i snon och aka massa skidor! =)
ah det har var anstrangande.... ska ta och boka lite flygbiljetter nu istallet.
aterigen, ga ni pa erik_ida pa resedagboken och kika bilderna! skriv en kommentar ocksa e ni shyssta.
forresten, grattis till johan som fyllde 18 igar!!!!

take care!

Kommentarer
Postat av: zandra

hej på er!
sänder en kram till er och hoppas ni har det bra och tar hand om er! här har vi det bra, våren börjar visa sig lite så jag är lycklig! när har ni planer på att fara mot sverige igen? *saknar*
kram och puss /zandra

Postat av: e

jag saknar dig! nar ska ni aka hem till sverige? har ni bestamt datum? puss

2007-03-16 @ 19:45:53
URL: http://www.thedreamabout.blogg.se
Postat av: Johan

Hoppas ni kommer hem snart! Det börjar bli tråkigt att de är så lite folk i huset! kram / johan

2007-03-17 @ 16:30:17
Postat av: Linnea

kan ni inte bara komma hem på en gång istället?? (a) saknar dig jättemkt:(

2007-03-17 @ 17:53:05
Postat av: emma

härligt och se att ni snart kommer hem! men blir de vemdalen? du får plats!! då ska vi dricka jäger och åka skidor, jag har nämligen testat de nu och de va ju skiiitkul! puss och kram från emma. hälsa erik!

2007-03-18 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback