Ett tag sen..

Nu har jag inte bloggat på några dar, största anledningen till det är väl att min dator har pajjat lite men jag ringde Vaios kundtjänst imorse (fick för övrigt vänta en halvtimme typ,suck) och fick lite tips så imorgon bör den funka!
Har skaffat gratisvecka på Jocks eftersom mitt månadskort tog slut i måndags och igår var jag på Body Jam (dans pass) haha, jag skrattade rätt mycket för mej själv för det märks att jag inte har dansat på nått år! Koordinationen var inte på topp, inte smidigheten heller då jag sträckte mig 15min in i passet.
Tänkte dra in på Step ikväll, det har jag inte tränat på väldigt länge. Sen hoppas jag på en fika med Zandrish.
Jaa.. annars är allt lungt, inget nytt på Norge-fronten.


Jag bjuder på en gammal bild från Roskilde06!

Kommentarer
Postat av: nalu

shit pommes vad jag saknar det där pannebanne!

2007-09-05 @ 17:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback