Brunkullan

Godkväll!
Idag har vi äntligen haft våran familjedag som vi hade bestämt för nåra dar sen, vi startade på multi challenge med att åka gocart, tjejerna mot killarna. erik vann av alla och jag vann av tjejern, med 10 hundradelar mot elin, riktigt skoj att köra! gasade som tusan och sladdade i alla kurvor och det bara skrek i däcken :) nästa gång åker vi utomhus, i lungre! (obs fredrik får inte vara med, då vinner man ju aldrig...)
sen hade vi lite tid över så vi tog 10 minuter i laserhallen också, nu hade vi paren mot singlarna, dvs jag, erik, mamma och lars mot elin, johan och linnea. då vann johan. det var också riktigt kul!
Sen tog vi bilarna in mot stan och Brunkullan. Jag tog laxspett med pasta och saffranssås, urgod! den andra bilden på maten är eriks barbecuestek med lökringar och bakad potatis. jag tog ett glas mjölk till som vanligt på restaurang :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback