Mitt nya rum


Så, roomservice har alltså varit på besök i mitt rum och här är resultatet! Jag är otroligt nöjd och hade aldrig kunna gjort det utan all hjälp från Erik, snacka om att han kan allt! :)
Skickar med en bild på min nya solhatt som jag tänkte ha på mej i Spanien, snygg va?
Idag när vi skulle ner och handla så lekte vi os, jag var bolt, johan var therese alshammar vars baddräkt hade spruckit och linnea var susanna kallur för hon gick så sakta :) nu flyttar snar ica i lit in i nya lokaler förresten, spännande!
igår jobbade jag! nån kille från srb gruppen i sthlm ringde och väckte mej i tisdags och frågade om jag kunde tänka mig att jobba för alla hade blivit sjuka eller var på semester, så igår var jag på willys och på ica i bräcke, plockade även upp två liftare i brunflo som hade stått där i tre timmar.. en kille från tyskland och en tjej från tjeckien som hade varit och fjällvandrat i storulvån och nu skulle de vidare till sundsvall och sen till stockholm, hoppas det gick bra för dem!
men igår var jag helt slut när jag kom hem och hade skitont i ryggen, så jag somnade klockan åtta... vaknade till vid ett-tiden i natt och var vaken en timme, sen somnade jag om och vaknade vid ett idag... behövde nog sova lite!
nä nu ska jag snart sova igen för imorn drar vi till åre och cyklar lite med hampus & gurra! ska bli skitskoj!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur fint som helst! Dessutom är du skitsnygg i hatten ;)

Postat av: nalu

du ä snygg i allt å shit vad fint det vart!

NU SKA JAG SE MILLENCOLIN!gissa om jag hade velat haft dej här?

PUSS

2008-08-21 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback