Fredagkväll

Ja..fredagkväll och här sitter jag vid datorn :) har fixat massa nu i flera timmar i mina bilder, raderat och möblerat om lite. Samt lagt in Linneas 945 styckten bilder i en mapp så nu kan hon lägga in dem på bilddagboken som hon säkert vill :) Det är bara vi hemma ikväll, eller ja.. hennes tjugo kompisar också så Jullan blir lite folkskygg för dem och följer mej varje steg jag tar, söta hund :)
Idag blev det lite julklappar på stan, känns bra. Inne i stan var det runt -7 medan det var -13 hemma i Lit, kallt! Men sjukt fint på träden med all snö, det är liksom bara en vit/grå skala, inga färger ute i naturen alls nu. Tills det kommer en röd skoter åkandes då :) Johan din bil syns nästan inte alls förresten för all snö. Tänkte ta en bild och visa nån dag.
Igår iaf, så hade vi julpyssel, julmusik, glögg och lussebullar så himla mysigt!

 


Imorn måste jag packa för på söndag flyttar vi till Åre! ska bli skönt att dra igång den här säsongen nu.
Ska till Hannah & Fredrik imornkväll på glöggkväll, vi köpte vaniljglögg idag på systemet, ska bli spännande att testa! Men nu ska jag nog ta och sova tror jag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback