skoterkortet

igårkväll var det en väldigt enkel uppkörning för skoterkortet, vi åkte upp för en backe, över vägen och tillbaks, väldigt enkelt. ikväll är det uppskrivning och jag tror det ska gå bra. vet ju särskilt att man inte får ta med sig vapen på en skoter och att man måste ha markägarens godkännande om man ska åka på dennes mark i finland. nu kanske man åker till norge i några månader för att ha råd å köpa en skoter :)
på måndag jobbar jag nästa gång, vilket betyder att jag kan vara hemma i helgen när mina syskon kommer hem! johan är iofs hemma nu och elin kommer på lördagkväll. 
snart är de julafton också! 

Kommentarer
Postat av: pappa

I Sikås står skotern och samlar damm. Kom och kör!

Kram Pappa

2008-12-19 @ 21:23:03
Postat av: Anonym

Du/ni kommer väl på dopp i grytan då? Kram

2008-12-20 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback