Söndag i Åre

Hej allihopa!
Det är faktiskt både skönt och lite drygt att inte ha internet! Ibland vill man ju bara uppdatera bloggen lite snabbt eller om man måste kolla upp nånting på internet. Men då får man göra som jag har gjort nu, gå på Max och använda sig av deras gratis trådlösa :)
Idag har jag åkt skidor för första gången för den här säsongen! Och det kändes i benen kan jag ju säga, det kändes grymt mycket! men jäklar vad kul det var alltså! åkte själv idag med musik i öronen och ibland ville jag bara skratta rakt ut för det var så kul.. speciellt när man kör lite snabbare så man nästan är nära att vurpa :) det är ju skidtestarhelg nu också så jag provade tre olika roxyskidor, de första var ett par jibbskidor som kändes lite väl mjuka i pisten, de andra var ett par rena pistskidor men de var dels lite korta och dels kändes de bara tråkiga, inget speciellt liksom, men de tredje paret var bäst! de var helt perfekta, ett par jibbskidor som var lite hårdare, funkade skitbra i backen! synd (eller tur kanske) att jag har ett par relativt nya skidor. Jag kom dessutom fram till att jag är sjukt nöjd med mina rossignol scratch bc! de är mina älsklingar :)

Här är en bild på oss när vi är tärnor i luciatåget! var både i fredags & lördags. sjukt kul!!!


nu ska jag kolla in en sväng till erik på hanson sen ska jag hem å käka middag å ikväll blir det body balance, underbart!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Var in till Erik vi med en sväng i lördags, men hans chef eller vad det var snackade ju svensgelska så högt så man nästan började skratta. Ja...svarade erik bara och log lite i fjunmuchtaschen :) så vi backade ut ur butiken och drog!

2008-12-16 @ 02:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback