Mer bilder

Lægger in lite bilder från Michaelas kamera medan jag har chansen.

Bilder från igår då vi grillade med Michaelas kompisar:
 Måste bara tillægga en sak.. Jag har haft några toppenmånader i Oslo. Man lær sig mycket om både sig sjælv och andra nær man flyttar ifrån sin trygghet i några månader (eller som nær man ær ute och reser) Bland det viktigaste i livet ær att utvecklas, att få prova på olika situationer før att læra sig hur man reagerar och upplever olika svårigheter. Många av de mænniskorna jag har møtt under de senaste 10-12 månaderna ær sjælvstændiga personer, och æven vuxna nog att se det (lilla)positiva i alla situationer, som man helt enkelt måste ibland. Sen finns det tyværr æven de mænniskorna som liksom kommer i ens væg lite grann, som man måste ha omkring sig trots att man verkligen inte vill. Ni vet sånadær som har negativ energi omkring sig, som man bara vill sæga till att, kom igen nu, du lever en gång, så ta inte livet så allvarligt! Fast sånt kan man væl heller inte læra ut.., utan då måste man oftast ha varit med om en upplevelse som har tagit hårt på en, eller som man har upplevt som jobbig och deprimerande under en lång tid, och nær man efter några månader (år) tagit sig ur den tuffa perioden ser man livet på ett helt annat sætt, ur en annan synvinkel. Man bryr sig inte lika mycket om de mænniskorna med negativ energi, eller de småsaker som andra mænniskor orkar gnælla på. Man har blivit så pass stark att man istællet kan vælja bort dem, och fokusera på sånt som får en att må bra, saker och ting som gør att man får en skøn balans i livet. Det blir istællet det viktigaste.
avslutningsvis tillægger jag att det hær ær ju alltså min blogg, jag skriver vad jag vill och jag skriver hur jag vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och tilläggas skall, du gör det JÄVLIGT BRA!!!!

Kram Mostern (eriks)

2008-07-16 @ 08:23:20
Postat av: Kattis

Du är så härligt " kaxig" Ida.

Kram mamma och Jullan som ligger och sover här bredvid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback