halloj!

jobbar kvæll just precis nu, børjade kl 13 och slutar egentligen inte førræns 21 men det ær inget mer att gøra så jag går en halvtimme tidigare idag. har sopat rosenblad och bæddat brudsviten, før idag ær det två brøllop på lysebu. mkt fina klænningar och mængder av champagne :)
så trist nær vi inte har internet hemma, blir ju aldrig att man lægger in bilder nu. dessutom ær den hær datorn på jobbet superseg..
jag hade en skitbra påsk iallafall, hade gærna varit hemma en eller två veckor till! vi åkte skidor, festade, åkte skoter, åt god mat, solade och hade det lugnt och skønt, i love hemma!
næsta helg ær jag ledig lør-søn så då åker jag førmodligen till tønsberg och roar mig tillsammans med elin, det blir nog skoj.
igår hade jag en vældigt mysig kvæll helt alene då erik var ute på en øl med några jobbarkompisar. jag krøp upp i sængen bland kuddar och filtar i min pyjamas och åt frozen yoghurt direkt ur førpackningen medan jag kollade på sex & the city, det var hærligt!
næ nu mina vænner ska jag ta och bege mig neråt mot t-banan och sen ska jag hem och kramas med min pojkvæn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback