Påsklov

Imorse kom vi till Östersund vid halv sju-tiden, riktigt skönt att komma hem igen. Susanne kom och hämtade oss och vi åkte hem till Hammerdal och åt lite frukost, sen började jag lana lite men kände mer för att sova och oj vad skönt det var att få vila lite, ehm några timmar alltså. men sen vaknade jag av mej själv vid halv tolv och har lagt upp massa bilder på bilddagboken sen dess, så nu kan ni gå in där och kika.
Så till planerna under det här lovet; som egentligen inte finns, vi har inte kommit längre än till idag, typ. Men vi ska iaf åka skidor, skoter och gå ut med Nalu & co på Dippan på onsdag då Adam Tensta spelar och det ser jag fram emot vääldigt mycket! Hörde dock att Emelie inte är i Åre nu i veckan och det var ju inte lika kul, när får man träffa dej? Åja, då när du kommer och hälsar på oss i Oslo? Jaha okej, ja men det låter ju super! :)
Jag har sovit väldigt lite de senaste nätterna så inatt kan jag tänka mig att jag kommer sova riktigt tungt. I lördags skulle vi egentligen på Madcon, Paperboys och Timbuktu konsert men den var tyvärr inställd pga sjukdom å vi som hade planerat en helkväll med middag, vin och musik (alternativt vin, kvinnor och sång ((en låt av timbuk.)) :) Men vi lagade iaf middag i två timmar och drack mycket och gott vin så det blev en riktigt trevlig kväll iallafall! Kom hem rätt sent och skulle upp och jobba sista dan igår så det var väldigt slitsamt, men de gick fint.
Hade tänkt mig att googla på utbildningar  nu när vi har internet igen :) vet inte riktigt var jag ska börja dock, det finns ju tusenvis.. men jag vet ju iaf vilket område jag är intresserad av så det underlättar ju en aning.
Svårt å veta om de blir utbildning eller resa eller jobba till hösten men mest troligt så stannar vi ju kvar i Oslo till december då lägenhetskontraktet går ut. Annars är vi väldigt sugna på Canada! (kanske jag har skrivit förut..)
Nu kom Ella inspringande, hon sitter å kollar på mej och ser ut att säga "men ida klappa mej då!" å det borde jag göra, för jag har nästan längtat ihjäl mig efter Ella och Jullan!! <3

på tåget igår

Kommentarer
Postat av: pappa

Välkommen hem Ida

Du kan alltid smyga ner till sikås och hälsa på. Jag längtar / Pappa

2008-03-17 @ 14:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback