hundvakt!

I helgen är vi hundvakt åt de här två sötnosarna! Mimmi och lilla Pax som är valp.

Jag och Hannah har precis varit ute och gått i skogen med våra fem hundar.. Mimmi, Pax, Hugo, Oscar och Ralph. (De tre sistnämnda är döpta efter parfymer, tyckte jag var ganska roligt och finurligt :)
Skönt att få komma ut på en promenad och få lite frisk luft, prata lite och få se hundarna springa av sig,man blir alltid lika glad av de :) Va rätt halt på vissa fläckar men vi klarade oss utan några vurpor.
Erik är inne i stan och jobbar, hoppas på att han kommer hem snart så vi kan mysa lite framför tv:n i vårat hus som vi har lånat nu över helgen. Sen ska vi på fredagsmiddag hos fam.Hagström ikväll, mysigt.

Har för övrigt sjuuk träningsvärk i magen idag, körde ett roligt gympass på jocks igår! Å annat onödigt vetande.. så var jag på Body Balance i onsdags, glääädje! Gud som jag har saknat de...

Kommentarer
Postat av: kattis

Vilket härligt gäng!

2008-11-15 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback