Bilder



I förrgår..stack jag och Erik ut och sprang på elljusspåret här i lit,riktigt skönt men lite läskigt när det var så mörkt och mamma precis hade berättat att de hade hittat en riven ren där.. iaf, så körde vi lite styrka oxå och gjorde en mumsig smoothie när vi kom hem, för att sen sitta vid datorn ett litet tag, svettiga och trötta :)




Igår.. gjorde vi en superjuice med äpple, rödbeta, broccoli, morot, gurka, ingefära, citron, bladspenat och paprika, smakade väl sådär men supernyttigt! Sen tog vi en kort promenad med Jullan och avslutade kvällen med Linneas supergoda cookies.




Idag.. gjorde jag apelsinjuice till Linnea och apelsin/morot till mej själv sen satt jag vid datorn en stund medan vi väntade på pizzan i ugnen, sen stack vi ut och sprang i kylan.




Men nu måste jag ta och sova, för imorn ska jag upp och jobba och sen ska jag leka med Marielle och Elias hela dagen hade jag tänkt! Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback