Gårdagen!

Haha, herregud vilken kväll det var igår.. Hade skitkul tror ja? :) har iaf mått riktigt dåligt hela dagen, sov först till två nån gång sen kunde jag sakta ta mej upp ur sängen för att göra lite apelsinjuice, färskpressad såklart! Men jag kunde inte ens skära apelsinerna så mamma fick fixa de :) Sen har jag vilat, vilat och vilat! tog en dusch och det hjälpte lite grann iaf. Har slagit in massa klädpaket nu på kvällen som ska skickas imorn också. Tänkte dessutom lägga upp fler kläder på tradera, så jag blir av med allt nån gång. Jag har lagt bilderna i tidsordning, det kanske märks :) Vi sjöng iaf singstar,började hos Cissan och sen fortsatte det hos Löken & Maria där jag oxå träffade Zalla vilket var jättekul! Många härliga människor där igår! Sen drog vi på Olearys och röjde. Tack för en rolig kväll allihopa!
Nästa helg blir det iaf bastu i Tannsjön, det ska bli skönt!
Nu väntar jag bara på att Erik ska komma, vill bara mysa med honom resten av det här dygnet!
 



Haha, här är favoritbilden!

Kommentarer
Postat av: Tove

det låter skoj.

Postat av: elin

jag ser nog vart ni har hittat era partyoutfits nånstans!

2008-10-14 @ 12:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback