Hektisk måndag

Puuuh nu börjar jag äntligen lugna ner mig. Har haft fullt upp hela dan för ovanlighetens skull! Började med att ta bussen från Hammerdal till stan kl. 06.25, kom in en timma senare och läste öp medan jag väntade på att Hemköp skulle öppna kl. 8. Sen jobbade jag där till 12 tiden då jag och Nalu gick och fikade på tehuset, så himla mysigt att fika! Skitlängesen jag gjorde de.. sen har jag träffat en psykolog idag faktiskt! Vi pratade om min cellskräck, och min sjukhusskräck(sprutor, ta blodtryck mm) blev väl inte direkt botad men det var skönt att prata av sig lite! Sen mötte jag upp Nalu och vi gick på Pause för att invänta hennes gamla årejobb kompisar och sen kom Linnea också så gick hon och jag ner på stan och kollade lite, sen tog vi bussen hem vid halv sex och jag lagade mat, kollade igenom alla auktioner, fixade på rummet och nu sitter jag här med datorn i knät och lyssnar på musik. Skönt att varva ner lite! Tror jag ska ta ett bad ikväll också, skumma lite med tända ljus.. mmmm...
Imorn ska jag följa med Elin och träna på Jock's, ska bli skitkul! Gud vad jag har längtat efter jocks.. :)
Apropå träning så har min alldeles egen personliga tränare Erik gjort ett träningsschema åt mig och idag är det intervall så det är nog dags att ge sig ut snart, ska bli riktigt spännanade att se hur det funkar!

Ser fram emot Halloween på lördag oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback