Juice!

Haha, jag och Erik har suttit hela morgonen och kollat på DVD:n som följde med till juicemaskinen, man får jättemånga bra tips och inspiration till olika sorters juicer och smoothies! Typ en juice med rödbetor, broccoli, selleri, och äpple! Måste ju bara testas.
Till frukost gjorde vi iaf ananas, apelsin och honungsmelons juice! Riktigt gott med alldeles färsk och kall juice.
En grej som jag tänkte på är att vi äter ju väldigt mycket konstiga grejer, ni vet med alla tillsatser och olika färgämnen osv, egentligen kunde man ju lika gärna göra sin egen salsa, pesto eller müsli.

Hittade förresten en rolig tävling som jag tänkte vara med i! Har ju sagt att jag måste köpa en ny stegräknare då jag inte riktigt kan lita på min som jag har nu, men varför inte ta ett steg till, bli ännu seriösare och börja med pulsklocka, det verkar ju skitkul! Så nu tänkte jag ta och vinna en, och om inte det händer så får jag ta och inhandla en! :)
Iaf, tryck HÄR för att kolla in tävlingen!

Kommentarer
Postat av: emma

gud vad du har vart duktig och blogga! har ju suttit och läst nu i flera timmar tror jag :) pepp på forum i vemdalen? de vore skitkul om du ville följa!! de är andra helgen i november.. hoppas allt är bra! /emma

2008-10-15 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback