Skogspromenad


Jag tvingade med Linnea på en skogspromenad idag. Julia däremot behöver man inte direkt tvinga med för det är det bästa hon vet! Att få springa lös i skogen och lukta på allt som finns där är det bästa hon vet och det märker man på henne oxå, hon blir helt galen när hon får springa lös :) Hon är helt i sin egen värld då.
Vi brukar alltid gömma oss inne i skogen, så när Julia har märkt att vi är borta så springer hon fort som tusan och letar efter oss :) Kurragömma med hund! Det finns iallafall en jättebra skogsväg dit vi brukar åka och gå långa promenader och mamma hade hittat ett par gamla slalomskidor där inne i skogen och idag såg jag och Linnea att det hängde en cykelslang LÅNGT upp i en gran!? Hallå hur tusan kom den dit liksom? Mycket märkligt..

Och när vi gick där för nån vecka sen såg vi en vattenpöl som liknade ett hjärta.. med lite fantasi ser ni det :)

Nä nu tänkte jag bege mej ut på en springtur med Eriks ipod, han har så himla bra musik så det är skönt att få lite variation från min ipod där det bara finns billboard musik. Dessutom kan jag lyssna på hans egna låtar och de är perfekt att springa till! :)
Imorn och på fredag ska jag jobba med Nalu, det ser jag fram emot! Sen åker vi till Tannsjön och bastar och bara myser på fredagkväll. Och på måndag fyller LINNEA år! 

Kommentarer
Postat av: Tove

åå härligt att ha hund! kurragömma med hund e också skoj. =)

Postat av: Towa

Gud vilken söt liten pöl, jag hittade ett löv som såg ut som ett hjärta och helt plötsligt blir hösten så mycket bättre =)

2008-10-18 @ 09:48:36
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback