Söndag 5 Oktober 2008

Godkväll mina kära vänner!
Idag har jag haft en riktigt skön och slapp söndag, vi har bara tagit det lungt hela dagen. Erik vaknade till vid tio i morse och berättade att det tokregnade och tokblåste så det var bara till att somna om och vakna igen vid två-tiden. Sen packade han in alla väskor + cykeln i bilen och åkte hem till Hammerdal för att umgås lite. Så jag och mamma tog med Jullan och gick en långpromenad, så himla fint när solen ligger sådär lågt och lyser på alla gula och röda löv. Åsså blir man så glad av att se Julia springa lös, hon blir helt tokig ibörjan och springer överallt sen lugnar hon ner sig men hon älskar att nosa upp nått roligt spår och sen sticka in i skogen för att komma tillbaks igen efter en liten stund. Så nu har jag hängt lite på tradera och nu är det middagstajm, mamma har lagat nåt special :) Igår var vi förresten och kollade in Östersund Downhill bana, skitcool! Måste nog testa den till våren.
En annan rolig grej vi gjorde igår var att vi åkte till Norderåsen och träffade massa härliga människor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket snyggt ljus de va på bilderna. de måste va ett proffs som tagit de där korten

2008-10-06 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback