Tjejklassikern

Har läst på lite om tjejklassikern och det verkar ju otroligt roligt! En bra utmaning, då man under 12 månader ska vara med i Kristinaloppet alternativt TjejVasan eller KortVasan (30 km) samt Tjejvättern (90 km), Vansbro Tjejsim (1 km) och Lidingö Tjejlopp (10 km).

Kortvasan har jag redan varit med i en gång, men det var flera år sen nu. Jag känner mej jättepeppad nu faktiskt och funderar på om jag ska ta och anmäla mig till tjejvasan som är om bara några månader. Skulle behöva införsaffa en cykel oxå.. köpte ju iofs en cykel nyss men det är skillnad på cykel och cykel :)
Är det nån som har lust att hänga med mig på det här? Annars kör jag för mig själv, gud vad kul med riktigt bra motivation!
Var ute på ett löppass ikväll oxå, men jag börjar ana att min stegräknare inte riktigt stämmer, var ute på en sträcka som jag (om jag minns rätt) tror är runt 6 km men stegräknaren visade bara 4,3 km. Kanske dags att köpa en ny..
Nu måste jag ta och lägga mig, kommer väl drömma om längdskidor och baddräkter!

Kommentarer
Postat av: erik

åsa har ju en cykel. kolla om du kan låna den

2008-10-07 @ 01:27:34
Postat av: Millan

ja men herregud va roligt det lät! jag vill hoppa på direkt:) om ändå man inte hade plugg plugg plugg framför sig..

2008-10-07 @ 14:45:59
Postat av: En trogen läsare

men fy, tjejklassiken, vore skitkul! Tycker du skall köra på det! Du klarar det! Lycka till.

2008-10-15 @ 11:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback