Torsdag den 9 oktober 2008

Aaahh vad jag är trött just nu.. tänkte bara ge er en liten uppdatering å sen ska jag lägga mig mot kudden och somna in snabbt som tusan.
Jag som inte är van att gå upp så tidigt vaknade i morse halv sju... halv sju! Det är ju sjukt tidigt det.. speciellt när man är ledig.. eller arbetslös.. eller fritidsforskare.. jaja, har fått mycket gjort idag iaf!
Tog en promenad med jullan där hon fick springa lös, sen åt jag frukost i säkert en och en halv timme, läste tidningen och gjorde en rosa juice i min nya JUICE MASTER! som jag inte ens har berättat om.. beställde iaf en för nån dag sen och igår kom den! Å den är heeelt underbaaaar, i love it!
Iaf, åter till min dag.. Lotta från SRB ringde mej och hade lite problem så jag lovade att hoppa in och köra lite på hemköp, tog en sväng förbi saneraren Nalu oxå och hälsade på.. det var kul :) sen när jag kom upp på hemköp så står de en person å håller på att fylla på naturgodis.....eehh... då visade det sig iaf att det var hon som skulle vara där, och att hon hade mobilen på lagning och massa missförstånd och bla bla bla. Så då var det bara att vända och strosa runt en sväng på stan, jag hade ju ändå betalat parkeringsavgiften så.. Linnea kom in och vi kikade runt lite, gick på bibblan och lånade lite böcker, sen for vi på kupan och jag fyndade ett fotbad för 40kr! tänkte kanske testa de imorn. vi tog en sväng på ÖB oxå bara för att det var så nära. jag visste inte ens att de hade flyttat...
sen var de raka vägen hem! vi lagade mat och sen tog vi en skön springtur, ja och linnea. askul!
imorn är det morgonpromenaddejt med marina som gäller kl.10.00! ska bli skoj att ta igen allt snack man inte har hunnit med :) å de kan ju vara en hel del alltså!
påminner oxå om att de flesta av mina auktioner slutar imorn, så ta en sista titt dit!
skickar förresten många hälsningar till mina kära syskon i grannlandet, hej hej!
å hälsar till erik oxå som jag inte har träffat på mååånga dar, hej erik!
åsså hälsar jag såklart till alla er andra oxå!

nää... nu är de tajm to sleep tror ja :) GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback