Träning

Nu ikväll har jag och Linnea varit ute och sprungit, hon var jätteduktig och sprang hela vägen. Sen har vi haft lite styrketräning med olika övningar här hemma, skitkul! Så nu är jag utnämnd till personlig tränare :)
Idag har Erik storstädat våra cyklar och nu är han ute och smörjer kedjorna också. Jag har tagit upp alla potatisar ur landet och krattar löv, sen började det regna så då gick vi in.
Imorn kanske det blir en sväng på stan, mamma ville att vi skulle köpa singstar till henne :) Så det måste vi spela i jul när Elin & Johan kommer hem! Grattis Johan förresten som hade fått jobb, kul!
Ingen som har en lägenhet att hyra ut i åre förresten? vi tar tacksamt emot alla sorts tips...




Är så glad över att jag har världens bästa syskon!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har brorsan skaffat en jack russel?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback