Tävling!

Shit vilken rolig dag jag har haft idag! Trodde det skulle bli storm ju men dimman lättade medan vi tog på oss cykelkläderna och packade in allt i bilen, så istället fick vi en toppendag med både min och Eriks första downhill tävling. Det var 5 tjejer och typ 30 killar som var med och man fick åka två åk, första åket gick rätt bra för mej men jag skulle ta mej in på topp-3 på mitt andra åk tänkte jag... då hoppade kedjan såklart! så himla typiskt.. hade kommit halvvägs innan det hände så det var bara att rulla ner lite sakta istället.. trist! men jag vann ett par cykelhandskar och Erik fick ett par cykelgoggels. Precis under prisutdelningen började det tokregna och blåsa jättemycket, så de var rätt bra tajming. Det var väldigt skönt att jag fick en så bra avslutning på cykelsäsongen, och nu längtar jag bara tills man kan plocka fram skidorna! Tänkte även åka lite bräda i vinter, det har jag faktiskt saknat.
Träffade även Marina och fotbollsgänget där uppe, det var kul!
Imorn ska jag upp väldigt tidigt så det är väl nästan dags att gå och lägga sig snart. Blir nog att vi åker hem om nån dag oxå, gosa lite med Jullan!

Å STORT GRATTIS till Nalu som fyller 22 idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback