blåbär

har varit och plockat lite blåbär i björnen idag med Erik & Iris, medan Elin & Emma lånade våra cyklar och utrustning och tog sig nerför berget. Imorn ska jag cykla, längtar till dess!
Nu sitter jag på jobbet, är lugnt en liten stund nu, har varit rätt mycket idag och det är så kul när det händer nåt igen, har ju varit toklugnt i sommar. Men nu är det lite att göra igen och de gillar jag! Jobbigt bara när det är nåt man inte kan svara på, man vill ju hjälpa till med allt men men..
Jobbar hela veckan och sen kanske vi ska skjutsa Johan till Oslo i helgen, annars åker vi nog in till stan på lördag och shoppar lite, fiskegrejer bland annat, jag behöver ett fiskespö! Ska på peak-rean som börjar på torsdag här i åre också, ska bli kul!
Har inget internet hemma för tillfället, därför ni inte får några bilder. Och min dator har fortfarande virus, men vi jobbar på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback