onsdag

Igår åkte vi skidor, var inte så värst bra före, ändå tills vi kom till rödkullen, där var det hur bra som helst! var jättefint när klockan började närma sig tre och solen gick ner. idag är alla andra ute och åker men jag stannar hemma för jag har sån sjuk träningsvärk i benen sen ett pass på gold's i förrgår.. + skidåkningen igår, vilket har gjort att jag knappt kan gå i trappor idag. men jag ska iväg till gold's snart igen, för att jobba! ska gå med Andreas idag och lära mig receptionen, ska bli jätteskoj!
imorn ska jag klippa mig klockan tio, gud vad skönt det ska bli.

Kommentarer
Postat av: emma

de gick snabbt med jobbet hörru. Kul! lycka till!!

2009-01-14 @ 15:39:45
Postat av: pappa

Grattis till nya jobbet. Kram / Pappa

2009-01-14 @ 18:07:48
Postat av: Anonym

Lägg ut en bild på nya frippan!!

2009-01-14 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback