Onsdag

Idag har jag haft en riktigt bra skiddag! Det var dimmigt nere i byn och i lågzon men uppe på skutan var det strålande sol och blå himmel, och en otroligt vacker utsikt. Tog några bilder med mobilen som jag tänkte lägga in på facebook, funkar ju tyvärr inte att mms blogga som jag hade hoppats på.
Sen gick jag en sväng på dippans afterski där det var en hel del folk från åregården, mkt bra drag var det! väldigt skoj :) och nu jag har nyss kommit hem och käkat middag, tänkte dra mig upp på golds och träna lite snart.
imorn är jag oxå ledig men sen på fredag ska jag äntligen få jobba lite! har inte jobbat mycket alls nu i januari, så jag hoppas det blir mera timmar i februari. eller också inte, så kan jag åka skidor hela dagarna :)
förresten.. jag vet inte om jag har skrivit att vi tackade nej till en toppfräsch lägenhet, mitt i åre? okej nu har jag gjort det iaf.. den var verkligen toppen men vi gjorde en + och - lista för den och här vi bor nu, och + listan blev mycket längre här :) vi trivs sjukt bra här på ovalen!
nä nu ska jag gå och packa träningsväskan!

Kommentarer
Postat av: Carro

bra val!!

Postat av: Anonym

men uppdatera nu lilla gumman!

2009-02-06 @ 14:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback